MENU
Evaluering efter et læringsforløb
- uden målbeskrivelse
Tager du/I som underviser ansvar for det du/I har lært dine kursister./deltager/jobkandidater. Vil du/I jo gerne høre dem, om de mener, at de selv har lært noget. Om hvad dine kursister/deltager/jobkandater mener om dig og om din undervisning, metoden i din/jeres undervisning.
Hvad er kursisterne/deltagerne/jobkandidaterne tilfreds med, ikke kun dit indhold i kurset, men med deres egen forventninger. Vil du som underviser også vide om kursisterne/deltagerne/jjobkandidaterne har noget læringsmålet eller blot deres egen forventninger til læringsforløbet. På den måde gør du/I som underviser dem alle klar, til at gå videre ind i det næste samtale- og læringsrum, jeres fælles sociale kreative rum.
En evaluering danner rammen og gør data, lærdom til en fælles oplevelse hvor det er legalt at tale om det som kan være svært at lære, netop fordi alle kursister/deltager/jobkandidater har givet svaret, igennem spørgeskemaet - igennem undervisningen - igennem samtaler og igennem et sikkert evalueringsdesign.